Sista videon för year2 (kanske för alltid). Tar de bästa (?) klippen jag hade kvar på datorn från året som gått i Trials. Låten är Doomsday med Nero och jag känner mig rätt så nöjd med timingen av kills till musiken. Har varit ett roligt år i crucible, mkt tack vare alla härliga människor i forumet. Tack!
