"Klubben har et stort, velegnet lokale i Senior-Centret, Østergade 30, Århus C, hvor vi mødes hver onsdag kl. 19:30. Vi har et godt udstyr til at vise film på et stort lærred og med virkelig god lydkvalitet. Vi har en PC, så vi kan vise, hvordan vi redigerer og lærer af hinanden. Vi har også et digitalt videokamera, der kan lejes."
