2 SAATTİR BUNLA UĞRAŞIYORUM GÖTÜM YIRTILDI BİLİYOM BU ANİMEYİ YAPANLAR BENDEN DAHA DA ZORLANIYO AMA ONLARIN STUDİOLARI VAR BENİM YOK YAPABİLDİĞİM BU KADAR BEĞENİN ARTIK AMINAKODUKLARIM