7 Mart 2009'da, 8 Mart'dan bir gün önce, Ankaralı feminist oluşum Feministbiz'den kadınlar, Ulus Meydanı'ndaydılar. Kentin belirli mekanlarına, günün aydınlık saatlerine sıkıştırılmayı kabul etmiyoruz dedik, meydandaki bakışlara inat hopladık zıpladık da.
