Så det här är min bästa vän som jag kallar PB, som JAG tycker har en PERFEKT röst som svenska Twilight. Hon är inte van vid att dubba, men hon gör bra av sig ändå. Hon är helt klart min favorit som Twilight Sparkle på svenska! Det här är en provkörning som hon gjorde. Ljudskillnaden i mitten är p.g.a att vi bytte rum i mitten av alla inspelningar. Hoppas det kan överses. :D Njut av hennes underbara röst!
