Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, 3 Temmuz sürecinden sonra futboldan çok, futbol dışı etkenlerin ön plana çıktığını belirterek, ''Böyle bir süreci daha önce yaşamadım'' dedi.