L'opening de "Candy" en català. Potser no us sona. A Televisió de Catalunya s'emetia amb la cançó francesa, però la cançó original, doblada al català, es va emetre en alguns capítols de la sèrie. <br /> <br />Trobareu aquesta cançó a http://amiboshi.cat
