بتلعب او بتلعبي كوره !!!! ايوه عادي اييه المشكله ..... تمااام <br /> ميلانو بيقدملكم لاول مره في الدلتا انك هتبقي انت او انتي الكوره وعيشو بقي وقولولنا احساسكم هيبقي اييه !!! ومتنسوش تجيبو الي مضايقينكم معاكم وطلعو بقي القديم والجديد #Milano_Club