Surprise Me!
سيد عبدالحفيظ " في ناس بتموت علشان الأهل يكسب و ناس بتموت لما الأهلي بيكسب "
2017-05-17
266
Dailymotion
Please enable JavaScript to view the
comments powered by Disqus.
Related Videos
أبو الدهب: الأهلي لما بيتعثر في الدوري بيكسب الماتش اللي بعده على طول علشان ينسي جماهيره الهزيمة
سيد عبدالحفيظ : مش علشان شكلك حلو واسمك كبير تكون مسئول
محمود أبو الدهب: الزمالك لما بيكسب مباراة "بيهللوا" عكس الأهلي بيكسب ويفكر في اللي بعده
وان تو - بركات هنا في ناس بتحب الكورة و عندنا ناس بتحب الكورة هنا الناس بتستمتع وعندنا الناس بتموت
Cairokee Nas Betoros W Nas Betmoot - كايروكي ناس بترقص و ناس بتموت
نادر السيد: مفيش حاجة اسمها الزمالك بيكسب الدوري ومابيعرفش يكسب إفريقيا "الكلام ده مش منطقي
هشام حنفي: تفكير موسيماني مفيهوش ابتكار.. ومش كل مدرب بيكسب بطولة عبقري ممكن يكسب وهو معندوش فكرة
الزمالك كان يكسب ٥ صفر والاهلاوية مابيعرفوش يخسروا وحركة سيد عبدالحفيظ ليه السواد ده التعليق الكامل لعمرو اديب على فوز الزمالك على الاهلي
انتقاد قوي من نادر السيد لـ ساسي: الزمالك مش هيقف عليه والنادي من قبله بيكسب بطولات وبعده هيفضل يكسب
الزمالك كان يكسب ٥ صفر والاهلاوية مابيعرفوش يخسروا وحركة سيد عبدالحفيظ ليه السواد ده.. التعليق الكامل لعمرو اديب على فوز الزمالك على الاهلي
Buy Now on CodeCanyon