Balıkesir'in Bandırma ilçesinde gerçekleştirilen asayiş uygulamasında, aranan 1 kişi yakalandı, 5 araç trafikten men edildi, uyuşturucu kullandığı belirlenen 4 kişiye de işlem yapıldı. <br><br><br>Alınan bilgiye göre, Bandırma Emniyet Müdürlüğü ekipleri, İhsaniye Mahallesi'nde asayiş uygulaması gerçekleştirdi.<br><br>KOM, TEM Asayiş ve çevik kuvvet ekiplerinin hazır bulunduğu uygulamada, 202 kişinin GBT sorgusu yapıldı.<br><br>Aranan 1 kişinin yakalandığı uygulamada, 64 araç kontrol edildi ve bunlardan 5'i trafikten men edildi.<br><br>Kontroller sırasında uyuşturucu kullandığı tespit edilen 4 kişiye de işlem yapıldı. Haber</a><br /><br />http://haberler.com/bandirma-da-asayis-uygulamasi-9800237-haberi/
