Adana'da tahtaya kaldırdığı 1. sınıf öğrencisini 'D' harfini yazamadığı için döven öğretmen, "Çocuğa karşı kasten yaralama" suçundan gözaltına alındı. <br><p>Adana'da, tahtaya kaldırdığı 1. sınıf öğrencisi 7 yaşındaki Salih G.'yi 'D' harfini yazamadığı için darp eden öğretmen Hacı A., Adana Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılan soruşturma kapsamında 'Çocuğa karşı kasten yaralama' suçundan gözaltına alındı.</p> <p>SORUŞTURMA BAŞLATILMIŞTI</p> <p>Adana Cumhuriyet Başsavcılığınca Seyhan ilçesi Onur Mahallesi'ndeki Şakirpaşa İlkokulu'nda 1. sınıf öğretmeni Hacı A. hakkında, tahtaya kaldırdığı öğrencisi Salih G.'yi 'D' harfini yazamadığı için darp etmesi üzerine soruşturma başlatıldı.</p> <p>GÖZALTINA ALINDI</p> <p>Soruşturma kapsamında, olay anına ilişkin görüntülerin sosyal medya ve basında yayınlanmasının ardından Milli Eğitim Müdürlüğünce açığa alınan şüpheli öğretmen Hacı A. Haber</a><br /><br />http://haberler.com/dayakci-ogretmen-gozaltina-alindi-10148522-haberi/
