Organ Bağışı Haftası kapsamında, İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü ile Türk Kızılayı ve çeşitli sivil toplum kuruluşlarınca vatandaşlara konuyla ilgili bilgi verildi. <br><br><br>Kadıköy ve Beşiktaş'ta kurulan çadır ve stantlarda oluşturulan "organ bağışı masa"larında, organ bağışında bulunmak isteyen vatandaşlar "Organ ve Doku Bağış Kartı" dolduruldu.<br><br>Etkinliğe katılan diğer sivil toplum kuruluşları da vatandaşlara organ bağışının önemini anlatan broşürler dağıttı. Haber</a><br /><br />http://haberler.com/vatandaslar-organ-bagisi-hakkinda-bilgilendirildi-10219479-haberi/
