ADANA Valiliği'nin talimatıyla bu sabahtan itibaren devam eden şiddetli yağmur nedeniyle merkez Seyhan, Yüreğir, Sarıçam ve Çukurova ilçelerindeki okullarda son 2 ders tatil edildi. <br><p> Okul yöneticileri velileri arayarak çocuklarını erken almasını istedi.<br/><br/>Valilikten şiddetli yağış nedeniyle yapılan açıklama ise şöyle;<br/><br/>"Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden alınan anlık hava durumu raporuna göre ilimizde yoğun yağış görülmekte olup okullarımızda eğitim öğretim gören öğrencilerimizin olumsuz yönde etkilenebileceği düşünüldüğünden ilimiz 4 merkez ilçede ikili eğitim yapan tüm okullarda bugün yapılması gereken son iki ders saatinin tatil edilmesi uygun görülmüştür.<br /><br />http://haberler.com/adana-daki-okullarda-son-2-derse-saganak-iptali-10418706-haberi/</a>
