Sakarya'da bayramın ilk saatlerinde 5 kişi, kurban kesmeye çalışırken yaralandı. <br> <br />Bayram namazının ardından, bazı vatandaşlar kurbanını kesmek isterken ya da derisini yüzerken kendini yaraladı.<br>Sakarya'da, bıçakla yaralanan 5 "acemi kasap" hastanelere başvurdu. <br />Hafif yaralı vatandaşlar, tedavilerinin ardından taburcu edildi. <br />Yücel Kılıç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kurbanlığın boynuzunu tutarken elini sağ kulağının oraya koyduğunu, bu sırada kesen kişinin bıçağı atmasıyla yaralandığını anlattı.<br>"Hem kurbanı hem beni kesmiş oldu." diyen Kılıç, "Damarlar ve lifler gitmiş, doktorlar dikti. Bir daha kesmem artık, seyrederim." ifadelerini kullandı.<br>Kılıç, tedavisinin ardından hastaneden ayrıldı. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/acemi-kasaplar-hastanelik-oldu-12325442-haberi/
