Engelliler Konfederasyonu BaÅŸkanı Turhan İçli, bu yıl kamuda hiç engelli istihdamı gerçekleÅŸtirilmediÄŸini belirterek, "Engelliler, ivedilikle bu yıl atama istiyor. <br> Engelli kotalarının yüzde 3'ten yüzde 5'e çıkarılmasını da istiyoruz." dedi.<br>Cumhuriyet Meydanı'nda Türkiye Sakatlar DerneÄŸi Kastamonu Åžubesi, Özel Bireyler ve Aileleri Dayanışma DerneÄŸi ile Görme Engelliler DerneÄŸi Kastamonu Åžubesi tarafından Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı EKPSS atamalarına iliÅŸkin basın açıklaması yapıldı.<br>İçli, burada yaptığı konuÅŸmada, Kastamonu'ya engellilerin sorunlarını dinlemek ve bu sorunları devlet yetkilileriyle müzakere etmek için geldiÄŸini söyledi.<br>Çalışma hakkının engellilerin en baÅŸta gelen hakları arasında bulunduÄŸunu vurgulayan İçli, "Çalışma hakkını kullanamayan engelli ne eÄŸitsel ne kültürel ne de toplumsal etkinliklere katılma gücünü kendinde bulmaktadır. İstihdam olmadıkça geçim de olmamaktadır. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/engelliler-ivedilikle-bu-yil-atama-istiyor-12438075-haberi/
