Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Tıp Fakültesi Tıbbi Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Faruk Aydın, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadelede gelinen süreçte herkesin tedbirlere daha fazla uyması halinde bahar ve yaz aylarının daha keyifle geçirilebileceğini söyledi. <br><br />KTÜ Farabi Hastanesi Merkezi Sterilizasyon Ünitesi Sorumlusu Prof. Dr. Aydın, AA muhabirine, Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan verilerde, Karadeniz Bölgesinin son 1 haftada 100 bin nüfusta Kovid-19 vaka görülme oranı bakımından halen çok yüksek riskli, yani "kırmızı" kategoride olduğunun görüldüğünü anlattı.<br />Vaka sayısı bakımından Türkiye genelinde bir yükseliş trendinin gözlendiğine dikkati çeken Aydın, bunun en önemli nedenlerinden birinin de mutasyonlu virüsün artık Türkiye'de çok baskın hale gelmesi olduğunu aktardı. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/kovid-19-tedbirlerine-daha-fazla-uyulursa-bahar-ve-14002652-haberi/
