Muğla'nın Bodrum, Fethiye ve Köyceğiz ilçelerinde "5 Haziran Dünya Çevre Günü" kapsamında programlar gerçekleştirildi. <br><br />Bodrum Belediyesince Bitez Mahallesi'nde düzenlenen "Sokağım temiz, Bodrum temiz" etkinliğine, Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın yanı sıra şarkıcı Gülben Ergen, tiyatro oyuncusu Mihriban Er'in de aralarında olduğu çok sayıda kişi katıldı.<br />Sanatçı Ergen, burada yaptığı konuşmada, üç çocuğunun olduğunu ve onlara yaşanabilir bir çevre bırakmak istediklerini söyledi.<br />Denize çöp atılmaması gerektiğini belirten Ergen, "Deniz bize doğanın bir nimeti ve şifası. Deniz ilaçtır, nefes aldığımız yerdir. Denizin içerisindeki vitaminler çok önemli. Bodrum benim çocuklarımla 3 ay yaşadığım ama 12 ay herkesin nefes aldığı çok değerli bir bölge. Turizm için de çok önemli bir yer. Buraya çok iyi bakmamız lazım. Bu, boynumuzun borcu." diye konuştu. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/mugla-nin-gozde-turizm-merkezlerinde-dunya-cevre-14181601-haberi/
