Batman'da, "19 Ekim Muhtarlar Günü" törenle kutlandı. <br><br>Valilik bahçesinde düzenlenen törende, muhtarlar adına Çamlıtepe Mahallesi Muhtarı Şahin Demir tarafından çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.<br>Törende konuşan, Batman Tüm Muhtarlar Derneği Başkanı Masum Padir, muhtarların devletin temsilcisi olduğunu belirterek, vatandaşlara en iyi hizmetin sunulması için muhtarların halk ile diğer yöneticiler arasında köprü vazifesi gördüğünü söyledi.<br>Padir, tüm mahalle ve köy muhtarlarının bu anlamlı gününü tebrik ederek, bu günün tüm muhtarlar için hayırlı olmasını diledi.<br>Türkiye Muhtarlar Derneği Batman Şube Başkanı Fahrettin Kağba da tüm muhtarların "19 Ekim Muhtarlar Günü"nü kutladı.<br />Törenin ardından Vali Hulusi Şahin, muhtarları makamında kabul etti. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/haberler-batman-da-19-ekim-muhtarlar-gunu-kutlandi-14471246-haberi/
