Antalya'da Muratpaşa Belediyesince "25 Kasım Kadın Yönelik Şiddete Karşı Mücadele Günü" farkındalık oluşturmak amacıyla kortej düzenlendi. <br><br />"Kadına Değil Şiddete El Kaldırın" mesajıyla Al Yazmalı Anıtı önünde bir araya gelen motosiklet, bisiklet, off-road kulüpleri ve vatandaşlar, anıta bu yıl öldürülen kadın sayısınca siyah kurdele bağladı.<br />Etkinlikte, hayatını kaybeden kadınlar için saygı duruşunda bulunmasının ardından hayatını kaybeden 467 kadının adını yazılı olduğu anıta mum dikildi.<br />Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal etkinlikte yaptığı konuşmada, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü'nün Türkiye için bir yas günü olduğunu belirtti.<br />Uysal, şiddetin her türlüsüne karşı olduklarını ifade ederek, "Yaşamını şiddete maruz kalarak kaybetmiş bütün kadınların anısı önünde eğiliyoruz." dedi.<br />Kadına yönelik şiddetle mücadele için oluşturulan Alyazma grubunun üyesi Çiğdem Aksakal da, karşılaştığı ve tanık olduğu şiddeti anlattı. Haber</a><br /><br />https://www.haberler.com/antalya-da-25-kasim-kadin-yonelik-siddete-karsi-14555268-haberi/
