KAHRAMANMARAŞ'ın Onikişubat ilçesinde orman yangını çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler, yangına müdahale ediyor<br />Oruç Reis Mahallesi'ndeki ormanda, saat 12.00 sıralarında yangın çıktı. Dumanı görenlerin ihbarı sonrası Onikişubat Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, bölgeye sevk edildi. Ekipler, alevleri söndürmek için çalışma başlattı.
