Surprise Me!

#shorts أجمل أغاني ام كلثوم- كوكب الشرق-فكروني - فيديو كليب video clip

2024-01-25 132 Dailymotion

#shorts أجمل أغاني ام كلثوم- كوكب الشرق-فكروني - فيديو كليب video clip<br /><br />فكروني<br />كلموني ثاني عنك ... فكروني .. فكروني<br />صحوا نار الشوق الشوق في قلبي .. و فعيوني ..<br /><br />رجعولي الماضي بنعيموا وغلاوته و بحلاوته وبعذابو بأ ساوته ...<br /><br />و افتكرت فرحت وياك اد ايه ...<br />و افتكرت كمان يا روحي بعدنا ليه .. بعدنا ليه .. بعدنا ليه<br /><br />بعد ما سدقت اني ادرت انسى ... بعد ما قلبي ادر يسلاك و يأسى<br />جو بهمسة و غيروني .. كانو ليه .. ليه .. ليه بيفكروني ...<br /><br />---<br /><br />بعد ما اتعودت بعدك غصب عني.. غصب عني<br />بعد ما نسيت الأماني و المني .. و التمني<br /><br />كلمتين اتقالو اتقالو .. شالو الصبر مني<br /><br />صحوا في عيني حنينهم لابتسامتك ... صحو سمعي يود كلمه من كلامك ..<br />صحوا حتى الغيرة .. صحولي .. ظنوني<br /><br />و ابتدى قلبي يذوبني .. يذوبني باهاتو باهاتو<br />و ابتدى اليل اليل اليل . اليل يبقى اطول من ساعاته<br /><br />و اسهر اسمع نبض قلبي بيناديلي .. بيناديلي<br />روحي فيك مهما جرى أنا روحي فيك .. أنا روحي فيك<br />تسوى ايه الدنيا و انت مش معايا .. هي تبقى الدنيا دنيا الا بيك<br /><br />اللي فات وياك يا روحي بعود اليه ...<br />و اللي عشته معاك رجعت أعيش عليه أعيش عليه أعيش عليه<br /><br />بعد ما سدقت اني ادرت انسى ... بعد ما قلبي ادر يسلاك و يأسى<br />جو بهمسة و غيروني .. كانو ليه .. ليه .. ليه بيفكروني ...<br /><br />---<br /><br />كلموني ثاني.. ثاني عنك .. كلموني ثاني .. ثاني عنك<br />بعد طول حرماني.. حرماني .... حرماني منك<br /><br />جرحوا الجرح اللي قرب يبقى ذكرى<br />سهروني اعيش لبكرة... اعيش لبكرة وبعد بكرة<br />أعيش لبكرة و بعد بكرة<br /><br />يا حياتي انا كللي حيرة ونار و غيرة<br />و شوقي ليك.. نفسي اهرب من عذابي نفسي ارتاح بين ايديك نفسي ارتاح<br />بين ايديك ارتاح.. بين ايديك<br /><br />و الخصام و الهجر و ليالي الاسية كل ذول .. ذول ما يهونوش حبك عليه<br /><br />و اللي جو القلب كان في القلب هو<br />رحنا و اتغيرنا احنا الا هو ..<br />هو نفس الحب و اكتر<br />هو نفس الحب و اكتر<br />هو نفس الشوق و اكتر .. هو هو هو هو ..<br /><br />اللي فات وياك يا روحي بعود اليه ...<br />و اللي عشته معاك رجعت أعيش عليه أعيش عليه أعيش عليه<br /><br />بعد ما سدقت اني ادرت انسى ... بعد ما قلبي ادر يسلاك و يأسى<br />جو بهمسة و غيروني .. كانو ليه .. ليه .. ليه بيفكروني ...<br /><br />---<br /><br />اه .. اه .. اه . اه.... يا حبيبي<br />حياتي بعدك مستحيلة ...<br />اه . اه . اه .. اه .. يا حبيبي<br />دي الحياة ايام قليلة ...<br /><br />ليه نضيع عمرنا هجر و خصام<br />و احنا نقدر نخلق الدنيا الجميلة ...<br /><br />ليه .. ليه .. ليه ..<br />ليه . ليه . ليه نضيع عمرنا هجر و خصام واحنا نقدر نخلق الدنيا الجميلة<br /><br />بالوداد و القرب<br />تجدد حيتنا بالحنان و الحب تتبدل اهاتنا<br />والجاي نعيشة احلى من اللي فاتنا ...احلى من اللي فاتنا ...<br /><br />---<br /><br />القمر من فرحنا حينور اكثر ..<br />و النجوم حتبان لنا اجمل و اكبر ..<br />و الشجر قبل الربيع قبل الربيع حنشوفه اخضر<br /><br />و اللي فات ننساه ... و ننسى كل اساه<br />يلا نلحق من الزمن ايام سفر ..<br />الحياة من غير لقانا مش حياة<br />و احنا مش حنعيش يا روحي مرتين<br /><br />فكروني ازاي هو انا نسيتك<br />انت اقرب مني ليه ..<br />يا هنايا .. حتى وانت بعيد علي او معايا<br /><br />تنتهي الايام .. تنتهي الايام<br />و نطوي العمر منا وانت حبك انت .. انت<br />للابد.. للابد.. ملوش نهايا.. ملوش نهايا<br />حبك انت ملوش نهايا ملوش نهايا ...<br /><br /> كلمات: عبدالوهاب محمد<br /> ألحان: محمد عبدالوهاب<br /> تاريخ: 1966

Buy Now on CodeCanyon