Mukavaa kun aurinko paistoi ja lämmitti ja sekin oli ihanaa kun ihmisetkin olivat lähteneet ulos.<br />#neiti #aurinko #auringonpaiste #auringonlämpö #istuminen #ihmiset #liikkuminen #kevätaurinko #lämpö #hymy #ilo #keskustelu #miettiminen #suunta #valinta #minne #laskettelu #kevät #vaihtoehdot #puuskuttaminen #maisemat #ylämäki #jaksaminen #askeleet #kävelylenkki #tykkääminen #hyväolo #ympäristö #ahdasmielisyys #transnainen #ilmapiiri #sepelkyyhky
