ANTALYA’nın Alanya ilçesinde inşaat işçilerinin kaldığı konteynerde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.<br /><br />Yangın, Tepe Mahallesi’nde bulunan bir inşaat alanında, işçilerin kaldığı konteynerde çıktı. Henüz belirlenemeyen nedenle çıkan yangında konteynerden yükselen alevleri fark eden işçiler, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.<br /><br />İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına içeriden ve dışarıdan müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı.<br /><br />Yangında yaralanan olmazken, konteyner kullanılamaz hale geldi. İtfaiye ekipleri bölgede soğutma çalışması yaparken, polis yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı.
