هیات مذاکره کننده ایران راهی سوئیس شد<br /><br />رسانههای ایران اعلام کردند که یک تیم مذاکرهکننده از ایران روز شنبه برای گفتگو درباره اجرای تفاهمنامه کاهش تنش و پایان جنگ در خاورمیانه با ایالات متحده، راهی سوئیس شده است.<br /><br />لب بیشتر : http://parsi.euronews.com/2026/06/20/iran-negotiators-leave-for-switzerland-to-discuss-us-deal-state-media<br /><br />مشترک شوید: یورونیوز به یازده زبان دیگر در دسترس شماست
